*

haajj
tröött o väldigt seg i kroppen...
beställde biljetter till coldplay som är 17/9... inte många biljetter kvar inte.. men det blev en okej plats!
har städat mitt rum den mesta tiden idag, tänkte göra om helt nu... är så trött på everything!
idag har jag även trixat i trädgården med mamma... -.- anledning: får pengar xD
fixade mig o sedan åkte vi till hälla o åt på le (eller la) croissant...gottgott :D:D
nu, senare, så blir det att titta klart på life as a house... den är så lång så man nästan trött på den... men bra är den (;

nej nu ska jag väl städa o fixa klart... blir film o ngt gott senare!

thingeling!

p.s carro är bortrest i 4-5veckor så det blir jag som bloggar den tiden!

ha det bra!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0