¨´+¨¨

Har tänkt ut en liten inköpslista av det mest behövande detta tillfälle:

Skrikrosa armband, från Kappahl 49,50:-
Svarta jeans (mina är sönder), från nånstans där jag hittar  ~500:-
Systemkamera, får klura ut en bra återförsäljare ~ 5-6000 :-
E-sträng till elgitarren, musikbörsen (a) 39:-
Svarta pumps, Din Sko 249:-
Hårfärg, någon passande...tänker på något mellan mellanblond - blond, trött på mitt bruna hår ~ 80 ?:-
Bikini,
söt med någon eller några detaljer, H&M 200:- för hela setet ?

Det var väl det jag kom på för stunden. Givetvis kommer inte allt att införskaffas men man kan väl drömma (a) xD

Jag håller mitt löfte om dagens låt! Men den kommer senare :)


/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0