=)

Hejsan
Sitter o tuggar på tuggummi hehe xD

Idag har man suttit ute ett tag i solen. Äntligen tittade den fram! =) Glad att se den!
Har en rad filmer att se på ikväll, b.la Scream och Smekmånaden. Den sistnämnda filmen är väl bra. Scream däremot tror jag inte att jag sett. I så fall för länge sedan. Aja!
Det händer inget speciellt i helgen.
5 juli åker man ner till släkten o hälsar på, sedan skall en överaskning ske.. hehe det är inget speciellt.. Men för min släkt! :)
Blir kvar där nere hos min käre bror!

Tänker nu på att om en vecka så sticker Emelie och Frida till Turkiet... Så då blir man vällan ensam här hemma ett tag. Mor & far blir inte riktigt lediga än. Men man får väl ta vara på den lediga tiden som man har, för snart börjar ju hårdjobbet!

Just ja, kom på att jag skulle säga varför det inte går att ladda upp bilder. Jo det är så att min dator är ganska trögladdad för att vara ganska duktig annars xP så att ladda upp bilder på bloggar, bilddagbok eller dylikt går alltså inte så bra.. Det går nog att ladda upp en bild från webbkameran men det blir ju bara dåliga bilder så.. SÅÅ Carro får sköta det där jobbet åt mig, att ladda upp bilder till er! Det var väl det jag skulle säga..

Hör nu att glassbilen är påväg in på gatan. Mums det skulle vara att äta på en smaskig glass just nu!
Undrar om man har glass hemma??!

Haha, men ni får ha det bäst!

Peace & Love!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0