Numera 25/6 :)

Hej
Har varit så trött dessa dagar att jag har valt att sova ut istället för att sitta vid datan.
Förlåt! Men jag skärpa mig lite, var väl för 3-4 dagar sen jag skrev sist. hehe aja baja! xD
Vad händer idag då ? Har ingen aning. Med tanke på hur sent det är nu så lär det bli sovdag idag med.

Förrgår: Bio med ett par personer, b.la Emelie och Frida. Vi såg "Giddra inte med Zohan". Haha, skön film måste jag säga! Jag garanterar skratt om man har lätt för sig att skratta och gillar lite dåliga skämt och tar inte allt på så stort allvar. Själv så skrattade jag mig igenom hela filmen! xD Efter filmen åkte vi hem och satte oss vid vår gamla skola. Gick hem vid 23.

Igår: En händelseLÖS dag! Gjorde absolut ingenting. Vaknade som alla andra dagar vid 14-15-16. (Slumsov) Gosade med katten i ett bra tag. Päronen kom hem, middag, tv (i massor) och sedan nu sedan runt 22, suttit vid datan o degat!

Idag: Åtminstonde försöka vakna vid 10-11. Hinna rensa lite bland kläder som tiden väntat på. Är det bra väder kanske man sätter sig i solen o "lapar" infraröd-och-ultraviolett-strålning ! Inget planerat för resten av dagen.

Det blir nog inte så mycket dator imorgon heller. Den har ju som sagt varit min följdeslagare ganska länge och dessutom ofta så jag tycker det är dags att den får vila nu!
Måste påpeka att jag har beställt hem ett par böcker från Adlibris! Bra bokaffär! :)
Det blev, (väntat men som många tyckt bra om, därför har jag fastnat för dem) 

---att älska som en porrstjärna--linas kvällsbok-- & --syskonkärlek---

Jag gillar ungdomsromaner, det kan ju Carro konstatera, och sedan drama där-man-måste-läsa-klart-innan-man-lägger-ifrån-sig-boken...... :) 
 
Jag väntar mig att få dem mellan 1-3 dagar arbetsdagar så jag hoppas att jag får dem tills på fredag. För när jag har beställt något så gör jag nästan inget annat än att längta efter paketet. Haha :D

Dagens låt ( eller nudå, gårdagens låt):  
http://youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A

Kolla hela låtens handling... Väldigt gulligt! :)
Låten får mig att längta efter framtida resor utomlands med mina närmaste vänner... Hahah, börjar nästan redan planera! Men många resor kommer det att bli efter jag fyllt 18 kan jag lova! :):D


Sleepy Sleepy!
Puss!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0