stan o hem ljuva hem

Hej..

Kom precis hem från stan.
Var där och kollade runt lite med ett par vänner..
Jag själv köpte inget, men Lidl köpte en hoodtröja... coool!
Vi åt på Saffet´s oxå!
Och jag hade på mig en dålig outfit....
Jag tyckte inte att ja passade i den, men kan säga ändå; ( har ingen bild)

Ljus jeansjacka, blommig klänning som jag har dragit ner, under hade jag ett vitt linne, svarta strumpbyxor(  kallt ute idag ) och svarta tygskor... Ovanpå allt hade jag en ljusbrun väska som matchar klänningen....
Och allt var totalt en Emelie-nononono-outfit... hehe xD Men misstag görs ju jämt!

Ikväll kan jag dra en dagens låt... (förlåt carro för lite härmning här på bloggen) hah :D
Men det är en låt som alla nog kommer att känna igen!
Det är ju trots allt en nostalgi-vecka!

Hörs!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0