.

Hejsan..

Kommer ihåg när jag själv höll på med projektet "skuggan". Den skulle bli färdig 31 mars 2007.
Hann aldrig klart , haha (:
Den ligger halvfärdig i någon låda sedan jag gjorde om lite i mitt rum:)
När jag går på sommarlov så ska jag kanske fortsätta, eller börja med något nytt hade jag tänkt!

När jag sa sommarlov, tänker jag på vad jag ska göra.. En del kommer jag fram till, men det ligger med kanske 2 veckors intervaller. Vad ska jag göra under den tiden då? Under början av juli kommer de flesta att vara utomlands, men inte jag. Jag sticker iväg i slutet av juli och hela augusti. Ska nog till min brorsa och vara där en del. Ska även med på spelning :D härligt! :D Vad mer.. Sitta på altanen resten av ledigheten. Nice?!! Nja... Vill ju göra ngt! Ska se till att vara hemma till 5 juli för då kommer brevet :D Tänker fortfarande på Kina och Spanien :D Upprymd känsla! Glad som 17 :D

Återkommer!
Ha´t bra!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0