..

hejhej

kom hem nyss från en biltur :)
köpte dessutom hem mat o tog ut pengar på vägen till galan..
inte långt kvar nu hörrni! går på sommarlov om lite mer än en vecka.. underbart att vara ledig!
idag var det en lektion, engelska.. sen sattt man bara ute hela tiden o solade... vid halv 11 tror jag´åkte jag o carro ner till stan för att möta emelie, amanda och frida.. vi satte oss o käkade sen var vi ute i solen ytterligare och sedan åkte vi till swedbank park o kolla matchen mellan lärare o elever... för första gången på 6 år vann vi ;D skönt! haha :D det blev 4-3 till oss!
Just nu sitter jag och läser The Dirt av Mötley crüe..så himla bra är den! har läst ut den minst 20 ggr nu... och jag måste säga att den är den bästa boken jag nånsin läst! är ingen bokälskare av ngt slag men den boken slår alla höjder!!
  
ska fortsätta läsa lite o sen ska ja kolla om det finns ngt att kolla på, på tv!

höres!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0