(:

helloo...

väldigt varmt väder idag! stekstek :D
hade orientering idag på idrotten.. drygt! letade inte efter den sista eftersom vi såg en orm :) haha :D lr de andra såg den, jag försökte leta efter skylten (a)!
plugg idag, men orkar inte... är så skoltrött just nu! vill bara lägga mig ner o sova:P

en kul grej som händer igår kväll:
carro: blabala (hon pratade om ngt)
emelie: ZZZZzzz!
carro:HALLÅÅÅ ?? ..............
emelie: oj, va ?! pratar vi fortfarande ?

haha, en kort sammanfattning - vi pratade om vad vi skulle göra imorgon(fredag) och carro pratade om alternativ. rätt som de va så hörde hon mig typ snarka. och hon försökte desperat att väcka mig med skrika på mig.. sen vaknade ja o ja trodde vi redan hade slutat prata för länge sen:P haha konstigt det var att vakna till hennes röst när man sovit... konstig kkänsla men skratt blev det (:

päronen är o handlar.. hoppas de kommer hem snart för Iam hungry! 

imorrn äre ju då fredag! NICE! :D:D
på lördag blir det malmön och köpingsyran!  stek i helgen då ! amanda skulle visst träffa nåra killar.. micket spÄnnande! höhö;D
blir å ta med sig engångsgrill o maaaat :d 
myyyyyys!!

ha´t bäst! 

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0