heej

image1
Kommer absolut ihåg när de skrikrosa conversen var heta. Nästan alla ville ha dem!
Men jag kände aldrig att just rosa var min stil, så jag köpte bruna, limegröna och nu har jag klassiska vita.
Limegröna är i o försig lite skrikiga, men låt oss säga att jag hade en VÄLDIGT annorlunda stil på den tiden. Rosa converse skulle väl va kul att ha ett par, men skulle jag använda dem ? Nja!?!!Nej!
Är skrikrosa converse fortfarande heta ? Jag tror dom definitivt kommer bli retro nångång, men nu skulle ljusrosa sitta fint. Ljusrosa låga...fast sådana har ja inte sett ngnstans, men fint skulle de iaf va.
Men nu är ju trenden, "gladiatorskorna" otroligt hett, jag som hatade trenden förra sommaren har inskaffat mej ett par, så smaken kan faktiskt förändras. Kommer de vara varje fashionistas dröm i evigheter eller bara i sommar? Det återstår att se. Glad fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0