2day

Min dag har bestått av dans och mat! he-he
För 1½ timme sen hade jag och Carro en liten byteshandel!
Jag gav pengar för ett par ursnygga örhängen ( röda rosor från H&M) och usb-minne och sedan en popcornkartong :D haha ;) tryggt och enkelt är affärsidén, som jag kom på nu!
Efter så gick jag hem och stannade till i trädgården och tog en massa bilder! En massa roliga haha :D

Ska snart göra klart en svenska-uppgift och senare ska jag väl göra något ?
Kommer med en nyhet = börjar 9.40 imorgon istället för 8...sköönt!
Och nu till den riktigt bra nyheten!
-----> Robert Pattinson har skrivit kontrakt för att göra minst 2 Stephanie Meyer filmer till! Ev. 3 st! JIPPI!! <3
Sedan kan du se honom i Harry Potter, de 2 senaste filmerna! :D

Så man ser honom garanterat igen! LYCKA! <3

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0