back

heejheej
hemma från skolan, å redovisningen är över.. ja tittade inte ner i papprena en enda gång, bara rullade på, dock såg ja ut som ett tomatfejs å så blev ja lite stressad när ja märkte att min bild som ja skulle visa var över den texten som ja berättade om.. svårt att förklara.. var iaf livrädd, som alltid vid redovisningar.. hatar det så grymt mkt... blir alltid så nervös.. skulle vara skönt att få genomföra en redovisning då ja inte blir illröd å nervös.. men det är vell ngt man får jobba på antar ja..

jag antar att ja har ganska lätt för att lära mig texter utantill, eftersom alla blir förvånade när man typ inte behöver papper.. fast ja tkr inte de e så spc, skulle hellre slippa nervositeten å att tycka att det är jobbigt å stå framför folk.. fast andra kanske känner tvärtom.. fast det är inte så att ja sitter hemma å pluggar in texten, utan ja läser igenom den sen kör ja utan papper å kollar när ja behöver.. det är allt ja gör :P :P

haha.. så kan det vara :P

ska kanske kolla på ngt, sen så äre ju dags för valpkurs.. :S kaaallt!!!!!! Emelie har snart utvecklingssamtal, men det finns inget ont läraren kan säga om lilla emelie.. she´s a star :) haha.. lycka till iaf :) om en timme sitter hon där, med den tickande klockan å tystnaden..

nu väntas GG
/C

Kommentarer
Postat av: Emelie

"det finns inget ont läraren kan säga om lilla emelie.. she´s a star :)"



du skojar :P

2008-11-20 @ 17:55:41
URL: http://shethinks.blogg.se/
Postat av: aina

HAHA fin kommentar Emelie, men jag måste nog hålla med Carro..

2008-11-20 @ 18:49:07
URL: http://alwaysuniqe.devote.se
Postat av: Emelie

om någon är jag väl inte lärarnas lilla stjärna! hahahahhaha....känns bara som att alla hatar mig heheheh:P

2008-11-20 @ 18:51:06
URL: http://shethinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0