:) :) :)

hihi tog nyss ett kort på min söta lilla katt :D <3 söting:P hon slickade sig runt munnen och då när jag knäppte kortet så fick hon jättelång tunga HAHAHA:P såg roligt ut :) :P

Har inga läxor eller något sådant till imorgon...så det är skönt med en vilodag :)
Har inte gjort så mkt, lagat mat, slappat, spelat spel på datorn :) kan rekommendera pacman (old) , super mario, winterbells, blokkokopter och park a lot :D hahaha, alla hittar du om du söker på google.. :)

just ja, har skaffat lånekort till biblan :D haha *megastolt* behandlar den som om den vore ett pris :P
så idag efter jag o carro ( hon fixade ett oxå) fixade kortet så lånade jag först ELLE och så läste vi och några till, sen så gick ja o lämna tillbaka ( stackars biblotekarie som fick springa ut o in ur ett rum för att betjäna mig:P ) och sen lånade ja cosmopolitan :D fast den hade jag hemma redan , men spela roland:P
hahah funny, vår biblotekarie heter just Roland :D:P
aja.. :d

måste säga att denna dag har gått snabbt för att ha börjat 8 idag :) hihi :) bra det :D
jaja, ska dra, ha de bra, återkommer senare :D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0