Helgen

Hej
Är supertrött, men en snabb genomgång av helgen orkar ja iaf med;)
 
Fredag: Efter skolan åkte jag, emelie och therese hem till amanda, för att fixa oss inför kvällen. Bio och mat stod på schemat. Vi hade skitkul :) Sen gick vi ner till stan, där vi mötte thereses pojkvän patrik och hans kompis filip. Vi åt tillsammans på en pizzeria, som jag åt på senast i sexan (å då var pizzorna skitäckliga, men nu var de okej :P).. Skrattade mer på den måltiden än vad ja gjort under den senaste månaden.. Var jättekul :) Efter bion sprang vi runt snabbt på stan, för att sedan möta upp linn, aina, annica och henrik. Sedan var det dags för bio. Twilight, ofc. Kändes som om den gick snabbare än de två andra gångerna, haha. Sen gick vi till centralen för att lämna av några, och sedan cyklade jag och emelie hem. Tog rättså lång tid, eftersom emelies däck var typ helt uppskuret :( men vi lyckades, och när vi åkte förbi konsum sprang vi in och köpte godis. Sen åkte ja hem, och sova tidigt var planen.. Lyckades nästan somna i bra tid..

Lördag: Vaknar halv nio, dans HELA dagen + hos annicas på kvällen, så var tvungen att planera allt ja skulle ha med mig. Åkte sedan iväg till stället där vi dansar, som faktiskt var min skola (eftesom vi har en jättebra scen där) och så var det genrep, sedan lunch.. sedan föreställning + 2 timmars väntande, sedan en till föreställning.. Klockan halv 8 åkte jag vidare till centralen, för att möta amanda.. och sedan åkte vi till annica. Hos annica åt vi direkt när vi kom (halv nio), jag som inte ätit något på hela dan, förutom en macka, var vrålhungrig.. Sedan hade hon hyrt filmer, bl.a. saw. Så vi såg på den, och ja, vad tycker jag om den? Humm, var inte så bra. Hatar sånna där vidriga filmer, men den var ju klart spännande. Sen åkte amanda hem, och kvar var linn, aina, emelie och såklart annica, eftersom det var henne vi var hemma hos ;) Så då sjöng vi en massa singstar, hahaha, riktigt kul när man kmr in i det :) Kvart över ett skulle bussen gå, men den kom inte, så vi fixade skjuts hem, och två var jag hemma..

Söndag (idag): Första advent, sista november.. 30:e november är en speciell dag.. :´( en sorglig dag för mig..
Idag har ja dansat och pluggat.. Å firat första advent, med att plocka fram ljusstakar + tänt ljus + fikat lite extra... Helt sjukt att det är första december imorgon, jättekonstigt.. 2008 har gått väldigt snabbt...

Men nu, måste ja nog snart sova, ska bara komma på en rubrik till min svenska läxa, som ska vara inne imorgon, hare bra sötisar
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0