hemma

hej,
hemma igen från Aina med Amanda och Carro! Trevligt! :)
Vi kollade på en film som hette "Red Eye". Trodde den skulle va skräckis men det var en .... thriller o action tror jag! Jaja, men den var bra ändå... :)

Nu när jag kommit hem jag dukat fram det godis jag hade kvar från kvällen, lite sourcream & onion-stjärnor och egengjord cola. vet, låter snusk med colan.... men jag föredrar faktiskt sodastreams egen (smakar pepsi) :P men just idag varen inte så JÄTTEgod för gasen var slut så de blev .... no kolsyra typ... blö! men så länge de finns smaskis så gårre!

Men nu ska jag sätta på en film och äta göttis! Kommer säkert somna framför så de är bäst att sätta på väckarklockan så att jag går upp o borstar "gaddarna" (tänderna) :P hiiihiii ;D

Menne, hoppas ni har haft en trevlig Halloween!!!
Det har jag! :) :)

Kramis!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0