hhahha

Hej på er!
Tänkte berätta lite om min dag för er, men måste göra det kort... Mam och pap kommer om en kvart! :) (måste städa ;) )

Okej, så här äre:
Jag vaknade med ett ryck kl.10.15, fan hade försovit mig! Skulle ju med bussen till centralen som gick 11.03... Aja upp och göra sig i ordning.... Allt jag hittade slank ner i svarta väskan...Men plånbok, mobil och dansskorna saknades när jag äntligen kom utanför dörren och hade låst...In igen och packa det sista...Hade nu verkligen bråttom....
Väl på busshållplatsen väntar jag... Klockan passerade 11.03 och jag började känna att den kanske inte går....Helt rätt!
Det är ju söndag, bussarna hade inte ens startat än, första buss kommer kl. 12.04, skitbra! Dansen började ju 12 så aha.... Ringde Carro för hon brukar vara haj på bussar å sånt....Hon sa att jag skulle kolla nästa bullhållplats som ligger 100 m ifrån, precis då gick 98:an, och den bussen går med 45 min intervaller, och det tar runt 25 min å komma till centralen... så jag stod där och höll på o gå ihjäl av stress.... Ringde mamma som är 28 mil ifrån och ber henne ringa farmor o farfar, (hoppades på att de var hemma) Var så stressad att jag inte kunde ringa dem sj antar jag.....aja, mamma ringde upp och sa att farfar var på väg hem till mig....Så jag sprang hem, och där stod han.... åkte till dansen o dansade.....Gick på stan en stund och åkte sen hem, dyr buss, 20 spänn, hade ju betalat ditbussen redan. crap :P dagens ord är just crap :P aja sen var allt frid och fröjd!


de blev ju lite mer än jag tänkt, ha rinte läst igenom, har säkert en massa skit i texten ....

aja enjoy!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0