mycket har gjorts

Hej mina vänner, förlåt för dålig uppdatering. Men jag lovar, det har varit väldigt mycket att göra den senaste tiden...

Saker som jag har gjort:

 - Kollat på bio, Twilight <3 med ett gäng som rymde en hel rad på biosalongen i fredags
 - Haft dansföreställning igår lördag på ungefär 13 timmar
 - Varit hos en kompis resten av lördagen
 - Dansat, pluggat och sovit bort hela eftermiddagen idag söndag...


Ja, som sagt, har inte varit hemma så mycket utan har mest varit ute och " ränt ".... hehe :P
Men samtidigt har denna helg varit jättekul! Tack alla :D<3

Nu ska jag läsa ur " Om jag kunde drömma " och sedan ska jag ta farväl av november 2008 och sova!

Vi hörs imorgon ! Ha det bra, godnatt!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0