söndag

heeej
hur har söndagen varit då? min har varit super.. valpsaken gick jättebra å bellsan var superduktig.. :) dock var det väldigt trångt överallt å sen hamnade vi bredvid en lite otrevlig människa som var grinig mot alla..it happens.. :P just nu spelas den där låten med orup å lena PH i mitt huvud på replay heeeeela tiden.. hörde den på radion å den e så fruktansvärt dålig.. å den har lixom hakat upp sig i hjärnan :P:P "....nu när du gått..:" tänk å höra de en miljard ggr..

fem minuter ägnade jag mig åt mrkylin svenska artikel - not joking.. orkar inte, mår inte så bra :/ förkylning på G.. så känner mig lite seg å så..

ska nog kolla på ngn serie, sen försöka sova tidigt ikväll.. you can try..
iaf, that´s it for tonight..
ha de bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0