tisdag

Hej
Då var den jobbiga tisdagen över. Idag var det både redovisning å prov. Båda gick vell sådär, vet faktiskt inte riktigt hur det gick. På provet så kändes det i början som om det var lätt ba "weei, ja kan det här", men sen blev ju frågorna allt konstigare å ja.. Så resultatet blev vell sådär. Redovisningen var vell nervöst som vanligt, är ju livrädd för att tala inför folk, å ja undrar varför det är så. Varför äre så läskigt egentligen? Å vad skulle vara så fruktansvärt hemskt med att säga fel? Ja menar, egentligen så ska man ju inte behöva vara rädd. Men trots det blir ja livrädd varje gång, och vissa gjorde bara för läraren, dock är ja glad att ja gjorde för klassen, för då övar ja ju på det ja hatar å e nervös för. Kanske jag ngn gång kan fatta att ja inte behöver stressa upp mig som en galning? :O

Cyklade efter skolan (som slutade typ 20 i fem) till friskis, där blev det boxning, var riktigt kul. Sen cyklade ja hem igen, å kollade på vänner. Å resten av kvällen ska ja nog bara mysa. Skönt med en ledig kväll. :)

Imorgon ska ja snabbt ner å byta ett par jeans på stan, sen blirre hem å slappdax. Kommer nog få matteprovet imorgon oxå... Är riktigt nervös inför det, för kmr kanske knappt få G, å känns så suckigt. Tråkigt, verkligen, men JAG SKA kämpa upp matten, å ta den lite mer allvarligt, för ja SKA ha VG som slutbetyg när ja går ut ettan. That´s it. Ja måste verkligen lära mig att läsa klart frågorna å vad de egentligen frågar efter. Aja, men det är bara att ta nya tag helt enkelt.. ;)

Just ja, ngt bra som hände idag då: Fick MVG på naturkunskapsprovet :D:D:D Överlycklig, lövly. Hihi, å ja som tyckte det gick inte så jättebra efteråt, jag menar, ja visste att ja skulle få G, men mja, kanske inte så mkt mer. :P :P Men hihi, härligt iaf :D:D:D

Ha de bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0