väntan

hejj
sitter i skolan och väntar på tills carro o amanda har slutat naturen-...
hade redovisning idag samt ett samhällsprov... redovisningen gick såååådär men var ändå ganska lugn.... man skulle vart två på ett grupparbete men jag fick göra själv och REDOVISA SJÄLV! blä! men de var lugnt!
och så provet....det gick skit, lovar..... vi kollade svaren efter och på varenda grej hade jag fel...förutom ett tal vet jag!
aja kan inte mer än hoppas att jag får ok slutbetyg.... suck -.-

snart slutar tjejerna med sin redovisning och jag å carro åker till friskis o tränar....
kommer hem sent i kväll! cyklar nämligen och ute är det kolsvart JIPPI :D -.-

jaja, no complains! ska logga ut från vår fina skoldator nu!
:)

hejdå <3
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0