vinternnnn

Ahapp kolsvart ute klockan 17.. Känns ju bra! Och vad har jag gjort idag? Suttit framför datorn, funderar ärligt på att .. låsa in den, ja det gör jag kanske! Tänk vad mycket jag skulle hinna med om den inte fanns... Och sen när jag behövde den till skolarbeten så tar jag fram den....

Eller nej, skulle inte klara mig xD Den får vara kvar :)

Och varför skjuter jag alltid på skolarbeten ?? Skulle kunnat plugga massor idag och kanske fått ett skitbra betyg på provet, hahahahahhahah ehm no way dude ;P
Har typ lovat mig själv att inte plugga efter 17 för då är det sparetime! Egentligen ska man inte ens plugga på helgen OCH loven! Helgerna är ju till för att vila upp sig efter en veckas Hårt Arbete! :D
Så jag föreslår till Utbildningsministern (?) att sänka skatterna tänkte jag säga, nej men att ta bort de mesta av plugget :P hihihi:P vilken dröm :D å gå i skolan men inte ha några lääxor :D HEAVEN<3 men nehee, tack då för allt ni lärare ger oss :P:P Klagomuren är igång säger vi!

Värt inlägg idag då men jag ville avreagera mig, skulle kunna skriva 5 sidor till med meningslöst innehåll (:P) men jag orkar inte... Ska gå o smörja in my face med creama de lotionas! (obs! Eget språk)

Vi ses!
/E


JAJUSTJA, har jag nämnt att V-ås har införskaffat snö? Joho! Den fall ner den 31 oktober på självaste Halloween om jag inte har fel nu! Jippi ? Ja! Halkigt? Också ja! -.-


Kommentarer
Postat av: aat

skolminister * OCH nej, den kom innan halloween! ;D

2008-11-02 @ 17:43:09
URL: http://aat.blogg.se/
Postat av: Emelie

skitsamma :P

2008-11-02 @ 19:26:23
URL: http://shethinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0