10/10 2007 - 10/10 2008

Hej igen...

Kom att tänka på att idag är det ett år sen ja var på gymnasiemässa, å sen åkte till globen för att se Gwen Stefani. Första gången jag var där, shit, vad spc det var. Måste vara den bästa konsertupplevelsen, hittills. Finns inga detta år som toppar den, dock ligger Coldplay inte långt ifrån. Men första gången känns det ju mer spc, sen äre ju inte lika spc längre. :P Saknar iaf den dagen, kmr ihåg att ja hade en hemsk redovisning dagen efter, i hk, för min hemska lärare (hade två, en bra, en sucked). Tänkte att om ja skriker halsen av mig, så har jag ngt att skylla på dagen därpå, Skrek gjorde jag, å med halsont utförde jag ändå den hemska redovisningen, som ja inte hade tränat ett skit på. Blandade ihop en massa siffror (skulle typ göra en jämförelse om mobiltelefoner), men skitsamma. Gick ju bra ändå till slut :P Haha... konstiga saker man minns ibland, kmr t.o.m. ihåg vad jag hade för kläder på redovisningen (fast de kanske inte är så viktigt att veta? kan iaf säga att det var sunkigt värre :P)

Det var iaf en spc onsdag för mig (å torsdag, dock var inte den speciellt, spc :P)

Bild: Emelie

men ni får ha de bra :) <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0