2day on a saturday

Hej
Vaknade idag av att det var så ljust i rummet.... Det första som jag tänkte var att : Shit, klockan är runt 14-15...Fasen och jag som ville gå upp lite tidigare idag... Men så kollade jag klockan, som var 8.41... HEhe, lite tidigt, så jag somnade om.. Vaknade igen 10.04 ... Tänkte att det var en ok tid så jag satte mig vid datorn...
Tills nu har jag verkligen slappat... Får nästan ångest över att jag bara sitter här.... Menmen, det är väl sånt man ska göra på höstlov!
Snart ska jag fixa iordning mig, ska gå till Ica och köpa lite gottis .. :)

Hoppas ni alla mår bra....
/E



_____________________________________________________________________________________
Everyday is a challenge..
Why do I have to wake up everyday?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0