memories

OBS: hittade det första inlägget jag skrev, det inlägget som är under är lite annorlunda men liknande som detta... om du inte fattar va ja snackar om, läs det förra inlägget i början ;)

HEJ
sitter lite å funderar på vad ja ska hitta på ikväll, syster kommer kanske om ett tag...

om ja inte skriver vissa bokstäver, elr typ "glömmer" vissa bokstäver i orden, så är det för att ja e på gamla datorn, å bokstäverna är sega, så vissa skrivs inte....

men tbx till söndagskvällen... letade nyss igenom en garderob, å hittade mina klackskor.. de från skolavslutningen i nian, de från galan i nian å de från julavslutningen i nian... ganska konstigt hur mkt man minns genom att ha på sig ett par skor, å konstigt att de man kände då kommer tillbaka.. 

jag saknar faktiskt nian, å klassen å så, såklart inte alla, men de flesta.. ja går ju förbi min gamla högstadieskola varje dag, det känns väldigt konstigt att inte gå in där, minnen kmr tillbaka, likaså känslor.. det var ändå lättare på då, men ändå inte. jag hade världens idiotklass, men i slutet tyckte jag verkligen om den.. fattar inte riktigt hur ja kom in på detta ämne... just ja, de var skorna :P haha.. så kan de gå..

I´ve lost track, but I´m on my way back

sitter ju som sagt på gamla datan, med mkt gammal musik, elr ja, sån musik som ja älskade förut, fortfarande gör, men lixom låtar som jag glömt bort... grupper som Nada surf älskade jag förut, så sitter å lyssnar på dem nu :) nostaligi känslor på hög nivå

mkt text, ngn som kmr orka läsa?

/C

Kommentarer
Postat av: aat

saknar våran klass <3

2008-10-27 @ 08:20:54
URL: http://aat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0