2day

Nämen hej!
Skriver ett snabbt meddelande...
Mam och pap är och hämtar ut ett La Redoute-paket åt mig *excited* :D:D




Denna kommer idag... och sedan den här:


Foto: La Redoute


Visst är dom fina =) Ser ut att vara sköna! Behöver dessutom lite koftor, alltid bra att ha ! :D
.....
Just ja, efter skolan gick jag med några vänner ner på stan.... Men de skulle vidare till tågstationen så jag "svängde" av vid H&M... Köpte en underbar jacka! Den kostade 698 :- och vad jag har letat efter en jacka!!! Var inne på en ett tag, men den var för lång för min korta kropp... Men sedan idag såg jag DEN! Eller jag hade sett den förr men nu varre allvar :P haha:D
Jaja, den blev köpt! Efter det gick jag runt och kollade... Hittade inget särskilt... Gick in på ICA och köpte färdgodis hem.... Åkte hem... Bytte om till mjukiskläder och åt godis! Härligt!

Just nu sitter Carro och Amanda och kollar på Björn Gustavsson! Kul :D
Hoppas de har det trevligt!

Men jag ska dra nu!
Ha det bra!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0