early morning

HEJ
Är uppe med tuppen idag! Börjar 9.30, och vaknade (!) 05.46, prick. Heja! hahaha:P men jag ser det som en utmaning (för vad ?) jo, för att jag vet inte... Nej, men jag vaknade efter 4:e klockan, och jag måste väckas tidigt för att kunna komma upp innan 11, annars äre screwed, har en väldigt djup sömn som måste utplånas! :) Aja..
Ska torka håret och sen sätta med och kolla på tv med frukost framför mig!
Har naturprov idag. Tyckte det var intressant att läsa, gillar natur, så jag har läst hehe:P men vet inte om det kallas att plugga..  Har nämligen kap.1 och 2 i prov, men jag läste med intresse på kap 7-8-9 hahahahah:D
Hoppas vi har prov på det, då gårre bra:P 
Japp, så hoppas de går bra idag! Har bara ett halvår med natur så man måste visa duktighet... Får se hur de blir med det, men jag hoppsd iaf nu att provet går galant!
Nu har jag skrivit ner mitt mumlande hur länge som helst, nu får de räcka!
Frukost here I come!

Godmorgon!
/E

Kommentarer
Postat av: aat

du la ut det 07.07 :D

2008-10-21 @ 08:26:40
URL: http://aat.blogg.se/
Postat av: aat

fin header btw :D

2008-10-21 @ 08:26:52
URL: http://aat.blogg.se/
Postat av: Emelie

det var visst det... men då måste du loggat in senare, för jag var inne på msn lika länge som jag skrev på bloggen :) aja... men tack :D (andra kommentaren):D

2008-10-21 @ 19:51:10
URL: http://shethinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0