lördag

haaaj :D sitter i fåtöljen och slappar med datorn i knät!
har färgat håret, chokladbrunt! kanske lite för mörkt för min smak, men jag ska ta några omgångar med schampoo så ska jag se att det inte är lika intensivt längre (;
Ikväll är det skumparty, har aldrig varit på ett men det ska bli himla kul hoppas jag :D
Idag hade jag tänkt att plugga men jag fattar inte vart dagen tagit vägen.... hade planerat att åka till IKEA m.m.m.m. Men det har jag såklart inte hunnit, tråkigt!

aja, vad kan man göra... Snart höstlov ju! SKÖNT :) :) :)
då blir det stockholm m.m! Gött!

Ska gå och se efter vilka kläder jag ska ha på mig ikväll!
Ha en bra lördagskväll!
Kram!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0