muuuuusiiik

ja, man kan sannerligen säga att min pappa är galen!
På min mammas och pappas dator har de värsta stereon och sjukt bra basljud!
Hahaha, så jag satte på lite låtar som Al Azif ft. Crossfire -  Lady , Guru josh project - infinity 2008 ( klaasvocal edit ) och sen ngn till som jag inte kan, i lagom volym!
Efter en kvart av bra och hög musik kommer pappa upp dansande och höjer ljudet, (!!!!) till maxvolym.....
Folk på gatan stannar till och har händerna för öronen,
skojade, men jag lovar jag och mamma gick ut, och hör musiken lika högt som den är inne i huset...
kanske dags att sänka volymen lite ?? vi har liksom en barnfamilj mittemot oss!
Nu dunkar och diggar pappa dessutom Metallica.... dom är skitabra, men nu äre mest oljud i dessa högtalare!
hahaha.... jag ska gå till papps o säga att han måste sänka:P :P


hej så länge
/E

________________________________________________________________________________
update:  Jag fick honom att sänka, "gudskelov" hahahhaha :D
han är en riktig galenpanna den där mannen!

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0