pust och frust

Hej, jag kan meddela er alla om att denna dag är den dag då jag skämt ut mig mest!!!

För det första:

* Jag gick på fel buss medan minst 20 personer glodde på mig, till råga på allt missförstår jag busschaffuören....great...och med en garvande Carro bredvid mig gör ju inte hela grejen lättare ... xD

* Inte 1, inte 2, inte 3 utan 4 gånger snubblar jag på en uppstickande sten, också där med publik!

*Nu ikväll på boxningen står vi och jobbar på förfullt.... Ledaren kommer fram till mig medan de flesta vänder blicken mot mitt håll, efter som alla följer ledaren
- Du vet att du ska hålla såhär ( ledaren drar mitsen bakåt ) Annars får din kompis inte någon bra spark
-Ehm okej.... ?
( Ledaren går tillbaka, och jag faller i gråt
  skoja, men jag känner att det är en pinsam situation så jag jobbar hårdare än ever istället )

*Som vanligt kan jag inte hålla mig för skratt om något händer.... Men det är så att jag har världens fulaste skratt, jag lovar.... Tänk hästgnägg + ensidig UTDRAGET "hehe".... EEHHEHEH..... kanonbra!

 +   .... Mina finafina ordval till nya personer ska jag tacka till, jag kan med stor sannolikhet säga att jag har ett poesihuvud! Hur låter detta ( innan någon lektion ):
- Mitt liv är upp och ner som en stor och kraftig snöstorm..... (tror det va något sånt, iallafall snöstorm :P)
Har bättre ord på lager, men jag skyller på att jag är torsdagstrött!

Ha en bra torsdag! Imorgon är det fredag! Alltså Frejs dag!

Natti!
/E


Kommentarer
Postat av: aat

haha, fulaste garvet! ikke! thi du har ju sött ^^

2008-10-17 @ 09:06:38
URL: http://aat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0