shoes

HEJ :)
Har varit hemma i typ en å en halvtimme kanske? :P åkte till e-tuna, bought the shoes :D:D:D Älskar e-tuna.. känns som mitt tredje hem (mitt andra är sthm) .. Kan bero på att min syrra bodde där i typ tre år, så drf känns den staden extra speciell, den har ju så många minnen... Älskade de dagar då hon följde med till tuna park, vi hade så kul :) Åkte till henne varje söndag, å innan vi åkte till henne så gick vi på tuna park.. Tradition lixom :)

Älskar förresten skorna, är typ ett par bruna ankelskor, ganska regular, å de e faktiskt mina första bruna skor :) hihi.. Har letat efter bruna skor hur länge som helst, å nu har ja dem :)

Hemma hos mig har vi inte ställt om klockorna än.. Varför? Jo, för varje gång man kollar på klockan så måste man ta minus en timme, vilket är fruktansvärt skönt :) Men vi gör nog det ikväll, elr nog å nog, ja menar att vi gör de ikväll.. men vi brukar aldrig göra det den första dagen, förutom då det är sommartid, då de bara är deprimerande att tänka plus en timme....

ska snart äta hemmagjord pizza.. gottellii... fatta, egentligen skulle klockan vara halv 7, men den är ba halv 6 :) HÄRLIGT :)

Ha en bra å mysig söndagskväll i höstrusket...
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0