tankar

Tänkte på att idag är det den 15 oktober.. Inte långt kvar tills den första snön faller från himlen.... Eller så blir det ingen snö, som alla andra år. Men, det jag ville komma fram till, eller rättare sagt syfta på, är att detta år har gått fort.... Inte länge sen man stod och böla med killarna i klassen på avslutningsdagen, och sommarlovet som alltid går sakta.... Men nu liksom är det snart november, jul, nyår( 2009 ) och födelsedag ( 17 den 16 januari ) ... Snart blir man gammal tant och ältar om att man gjorde för lite i sitt liv.... Därför ska jag till nyårslöfte lova att göra saker som jag tidigare inte tänkt på.... HAHAH :P Har redan bestämt bungyjump, när vet jag inte.... Men jag ska göra massa saker, kommer inte på just nu, men jag har ett tag på mig!

Back to escuela....
Kram!
/E


Kommentarer
Postat av: Caroline

håller med om att de går fort, men vi kan gö fallskärmshopp tsm!! fatta va kul, thi :)

2008-10-15 @ 11:06:57
URL: http://shethinks.blogg.se/
Postat av: Emelie

absolut! :D:D

2008-10-15 @ 11:12:01
URL: http://shethinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0