tisdagskväll

hej mina kära vänner!
hade endast en lektion idag, matte... skönt ! :)
imorgon är det en hemsk engelska redovisning.... kan inget ( har förvisso inte tränat så mycket) men jag hoppas det går jättebra....! :) kommer säkert också få reda på engelskaprovet i samma veva, ser inte fram emot det!
men aja..... vad mer, kvällen har bestått utav dator, dator och åter dator.... fatta vad tråkigt jag skulle ha det utan min dator! nej skoja bara, men ärligt, jag spenderar mycket tid på den.....inte bra! skulle jag inte ha min kära dator, skulle jag istället sitta framför tv:n i stället.... haha aja!

snart är det nattinatti, börjar 8 imorrn -.-
lite annorlunda tid än idag haha xD

MEN... ni får ha det så bra! Kramkram!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0