torsdag

heeeej
hihi..
dialog mellan mig å emelie på bussen hem:
Jag: Men skjutsar dina föräldrar dit oss?
Emelie: Aah.
Jag: Bra, för mina skjutsar hem mig.
Emelie: Mmmm.. VA?

haha, var lite småkul :D thi

en annan konversation mellan oss, då vi skulle på bussen till skolan :P
Det kommer en buss, går två linjer där vi går på, 9:an å 19.. 9:an är typ en speciallinje, som åker värsta konstiga vägen mot stan, och 19 åker vanligt. I alla fall, det kommer en buss och det är bara jag å Emelie som börjar gå mot "bussöppningen", ingen annan reagerar vid den fulla busskuren. Sedan när Emelie klivit på:
Busschafför: Du vet att det här är 9:an?
Emelie tittar frågande på mig.
Jag: Aah, Emelie, gå på. (något i den stilen iaf, ngt med aah emelie :P)
Emelie visar upp sms biljetten.
Jag: Emelie, kom då! Vi ska inte åka med nian!! :P

Haha, ni sk sett Emelies min, hahahha, vad pinsamt hon tyckte de va, hhahahhaha :) KUL VAR DET, blev ett ljus i den gråa vardagen.. men de där kanske är ett internt skämt, som bara de som var där fattar, för ja sitter verkligen å asg nu :D:D::DD:D

aja, ska vellan göra mig i ordning nu :) men ni får ha de bra
/C

Kommentarer
Postat av: aina

hahahahha :D :D :D

2008-10-16 @ 21:39:32
URL: http://alwaysuniqe.devote.se
Postat av: Caroline

hihi :D

2008-10-16 @ 21:58:12
URL: http://shethnks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0