torsdag

Hej,.
Torsag = stan, valpkurs, kompisar på kvällen
En bra dag helt enkelt ;) Hihi.. Ska ju som sagt hämta mitt leg :D:D:D Är överlycklig över att äntligen få göra det, men kmr säkert va ngt problem när ja kmr dit, så att de tar tusen år till :P Suck haha. Bella ligger för tillfället å snarkar väldigt högt ;) Sötnos..

Ikväll äre "återförening" mellan mig å mina "gamla" kompisar, hah :P SKa blir kul, men det kanske blir lite konstigt eftersom vi inte träffats ordentligt sen skolavslutningen...

Såg på GG nyss, å ja HATAR Jenny... Haha.. ja kanske tar serien a little bit too serious? Humum.. Guess I do.. :P Men är ju verkligen inne i den serien, så då känns de ju som att det händer på riktigt, haha :P:P Sick..

Aja, dax å fixa mig, å idag SKA ja se till att ha plånboken med mig ;)
Hare bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0