2day on a tuesday

haha Hej!
Himla trevlig dag det har varit i Sthlm!
Det har innehållit mycket skratt och dylikt.... :P
Var först i Sthlm centrum sen åkte till Kistagalleria(?) :D trevlans!
Fick med mig hem lite prylar....bl.a  halsduk <3, tröjor, strumpisar, linnen och såklart RosaBandet! Alltid nice att köpa :D
Iaf....missade tåget hem pga ngt ombygge på centralen....vi kunde ha hunnit, men nej...
aja nästa tåg kom om 1 timme så vi var ju inte rökta precis!
Menne, sammanfattningen av dagen var följande:
Trevlig, skojfrisk och alldeles alldeles underbar!

hihi:P

Nej nu ska jag slänga på en liten film! Vad vet jag inte än men .... Öh shit, klockan är visst över halv 3 hihiihi :D äh skitsamma, kollar film ändå ;);)

Några bilder från dagen:


Jag trodde visst att jag kunde få ett G till att bli ett E ( ordet "nödutgånG" användes i denna bild)


Carro smackar på med sin vaniljmuffins ( enligt mig, .. blä!)


Tunnelbanevagnen kommer ( en gammal en oxå, nice )


Mina fina påsar! + tågbiljett

(Klicka för att förstora)


Där har ni lite bilder! Observera att jag använt mobilkameran, så det är därför bilder är av dålig kvalietet :)


Men ha det bäst!
KRAM!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0