|||||

ja... jag vet inte vad jag ska skriva... stirrar på skärmen! varför känner man inte glädje ? Det är ju förfasen höstlov, då ska man väl vara glad ? Eller ? Nåja...
Någon på gatan har party, hörs ända in hit... Tror det är någon som går på min skola...hihi

Så, här sitter man ... Har precis möblerat om, flyttade byrån 2 cm så den står lite längre från eluttaget nu :P
Mor och far ser på Doobidoo... Tråkigt :P hahaha
Fredag... Ja, det är fredag... Och FN-dagen.... Och prick 2 månader kvar till julafton... Prick 12 veckor kvar tills jag fyller år.... Öhm va håller ja på med...en sak till....31 veckor till skolavslutning den 12 juni.... Iallafall....
(många punkter det blir) .........

Just ja, en "gissa-låt"!

Giss(l)a låten:

- Här kommer ****** av ingenting alls.

Tror den går så! Iaf så ären lite svårare idag! hahaha :D men om du kommer på det... skicka bidraget till mig!
Priset är en länk här i ett inlägg på bloggen!

Men ha en bra fredags kväll!
/E


Why do I have to be the punching-bag everytime ?
Why don't you answer my calls? What have I done wrong ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0