hemma

Heeej
Duschade nyss, eftersom ja inte hann göra de imorse, men kom hem för typ en kvart sen. Måste bara berätta om en sak, linn gjorde en väldigt dum sak mot mig idag!! Hade mjukisar på mig, å vet ni vad, hon drog ner dem (!) (pause for reaction).. Haha, fast mitt linne var väldigt långt ner, så man såg inget, men ändå ;) fast hon drog inte så långt, å de var ingen där (tur för dig) .. Men, sen vid maten så var det en kille bredvid å
ja frågade linn: såg man ngt? :O
Linn: Nääe!! Man såg inget av dina trosor...
Killen bredvid började kolla..
Å sen satte vi oss vid ett bord, bakom bordet där sylten stod. Amanda å ja satt med ryggen mot så vi sååg inte vilka som kom å tog sylt. Så vi drog ju hela historien igen, sen snackade vi om killen, tror ni inte att han står bakom då? Haha. Pinsamt.

Jag och Amanda i Spanien = bestämt. Ska bli kul, när ja kommit hem å vet att ja fortfarande lever. =)
Bloggläsning + macka + varm choklad, nästa :D
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0