Spanien

Heej
Har varit ganska svårt att bestämma om ja ska åka till spanien, eller inte åka till spanien, med skolan, pga att ja bl.a. kmr fylla år under vistelsen, bo i en främmande familjs hus, låta en främmande person bo hos mig å följa efter mig i mitt liv, å ja, listan kan göras lång. Men, ibland måste man göra det man inte vågar, för helt ärligt, ja kmr vara livrädd dagarna innan. Om vi hade fått bo på hotell hade allt varit lugnt, men att bo hos ngn annan å äta den maten som de lagar (är väääldigt kräsen av mig, å vegetarian..) kmr inte bli lätt.. Men det är en utmaning, å sen så ska vi fira mig ngn dag efter istället, såklart. Jag kommer ju få uppleva massa roliga saker (förhoppningsvis) å se en massa.. Men tänk om personen som ja ska bo hos eller som kmr bo hos mig är världens elakaste, eller ngt. Typ helt torr. Men, ska inte tänka så nu..får ta det som det kmr. You gotta give something, to get something. Elr ngt... Ikväll ska vi iaf på möte om det här, ska bli kul å se vilka som kmr åka å så. Men även om det här kmr bli skitläskigt, så äre så jävla spännande. So freeakking exciting (stavas de så? ;P) !!!!!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0