tomorrow = alla <3-nsdag..

Alla ♥-nsdag...

Då har den mest omtankesfyllda och fruktade dagen snart kommit....

på två sätt....

* Par förklarar sin kärlek till varandra, familjer bryr sig extra mycket om varandra, vänner och släkt gör samma sak....


En annan sak...

* Jag ska inte vara kvar på den här bloggen längre.... Fr.o.m. imorgon finns bara en person bakom denna blogg, Caroline...


Jag ska förklara kortfattat:

- Jag känner att jag inte har tillräckligt bra idéer och om det varit en svacka borde den ha redit ut sig efter 1 år..

- Jag vill inte hela tiden känna mig tvingad att jag måste skriva och uppdatera..

- Jag ser ingen framtid för att jag ska vara kvar här..


Skitdåliga förklaringar men jag finner inga fler ord att säga...

etc.etc.etc.etc..


Mitt sista inlägg blir imorgon bitti, då jag hoppas att jag berättar mer ingående om mitt beslut, sen är det dags att säga hejdå! Så, hoppas ni har haft trevliga läsningar utav mig och jag hoppas ni har varit nöjda och glada! Hoppas ni får fortsatta trevliga läsningar av Caroline, för nu lämnar jag över denna blogg i hennes händer!


Ha det suveränt! Ha en prima alla ♥-nsdag! Kärlek från mig!
/Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0