2009

Hej
Vaknade nyss. Är faktiskt en riktigt bra tid, med tanke på att ja kom hem 20 i sju imorse. Åkte hem med första bussen, å det var bara vi där. Haha.. Näe, men kvällen var riktigt bra, väldigt rolig (många videos är beviset på det).. Hha. Vad gjorde vi då? Jo, kollade först på grevinnan å betjänten (seriöst, tradition!!), sen fixade vi lite mat, å så åt vi i miljarders år, å skrattade, sen var det partaj.. Hahahaa.. å där slutar den berättelsen.. Vaknade upp med ett blåmärke på benet å kom på att ja ramlade igår (hahahahaha, gör skitont :P, tror t.o.m. ja har de på ngn video). Så det var inte så trevligt,, men för övrigt mår jag riktigt bra, känner mig i stort sätt som vanligt, dock tröttare.. :P Haha, men idag ska det köras(bil) så ja vill inte sova bort hela dan.. Kändes lite sjukt att gå å lägga sig 10 i sju, haha, brukar gå upp då i vanliga fall, då jag börjar åtta..

Så, då var 2008 förbi.. Haha, elr hur man nu säger. Nu är det 2009, tkr ni det känns ngn skillnad? Inte jag, fattar inte riktigt attt det är januari igen. Känns lite mysko, nu är det lixom ett år kvar tills julafton.. Hmm. Heh.

Nu blev jag riktigt trött faktiskt, så ska nog äta lite. Men ni får ha det så bra =)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0