4:e januari

Jag kan passa på och gratta bloggen - 1 år idag! (:
+ att min storebror fyller år, 28 år. Grattis!

Dagen har inte innehållit så mycket aktiviteter, mest bara slappat  & kollat på h&m:s nya vårkollektion..
Vid 6 blir det en promenad med nåra tjejor, skönt å komma ut även fast jag inte är så pigg på att röra mig haha :D

Den 7:e börjar skolan igen, och det är inte något jag längtar efter.. Redovisning och prov nästan direkt, och jag har inte ens tänkt tanken att plugga - okej nu när jag skrev, men det kommer inte verkställas än!



Lite kläder som jag kollat på, på H&M;
Bilder: H&M    Illustration: Jag

Ja, nu får ha det så bra, återkommer ikväll! (:
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0