5:e januari

..Jag klarade det inte idag heller.... Alltså att vakna tidigt! :) Har försökt haha, men det går verkligen inte...
Vaknade först vid 10.. Tänkte - okej, bra ska gå ner o göra mig i ordning!

Och på något sätt så slinker jag in i vardagsrummet och lägger mig i soffan.. typiskt!

Vaknar en och en halv timme senare.... suck. :P

jaja, nu är jag uppe... idag kommer det väl inte hända så mycket tror jag...
JO, jag ska köpa morötter och gurka och LÖKDIPP... Amanda bjöd på det igår och oj vad gott de var (har ätit de förr men nu vare extra gott)
haha...

Nedan kommer en bild på gårdagens bjudning;


Klicka för att få bilden större :)

Gött :D

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0