fredag!!

heeej
Idag har ja bara en lektion, å börjar halv ett. Gick upp för 20-25 min sen, å nu ska ja snart fixa mig.. Ska gå om en kvart..

Hade lite konstiga drömmar idag/inatt.. Drömde bl.a. att vita lögner (ni vet, såpoperan från 90-talet?) skulle ha filmpremiär å ja var där, så hände en massa konstiga saker.. Sedan drömde ja en annan dröm, när ja flög i ett flygplan, å så skulle vi krascha typ, eller nödlanda. Så ropade kaptenen ut en massa saker i högtalaren, sen så sprack taket å planet var i ett risigt skick - när det forfarande var i luften. Sedan sa kaptenen: Det här är det sista meddelandet som ja kan ropa ut, för ja ska logga ut nu... Något mer var det.. Emelie satt bredvid mig, å hon sa: Jag ska överleva det här. Det sa ja oxå då, å sen landade vi. Det var vi två, å en till tjej som överlevde. Sedan påminde allt lite om lost.

Hmm..
Ha en bra fredag iaf =)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0