happy new 2009!

God morgon hehe :D är hemma nu! ;D
Har inte lagt mig än, men jag ska snart sova! :)
Vart en festkväll hos Amanda, hehe, riktigt skoj!

Föresten gott nytt år och glad 2009! ;D eller vad man nu kan säga!

Känns lite knäppt att det inte är 2008 längre... Kommer bli konstigt när man ska skriva datum, då de blir -08 automatiskt! :P

Men med 2009 önskar jag att allt som hände förra året är förfluten tid, och att jag ska blicka framåt detta år... Det hände en hel del saker, så det skulle vara kul med en nystart och börja om, nu när årskiftet har ägt rum!

Det kommer en årssammanfattning senare idag =)
Jag ska ta och lägga mig nu! Ska upp och köra lite bil idag hade jag tänkt mig! :)

Ta hand om er och se till att 2009 blir ett skitbra år!
Kram!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0