onsdag 14/1

Heej
DÅ var skoldagen avklarad, kom hem för 25 min sen kanske? Har iaf hunnit läsa bloggar å ätit lite. Ska vell snart sätta igång med historian (blöh), men först lite allmänt babbel om dagen: Dagen börjar bra, hinner med allt ja ska göra på morgonen å känner mig inte sådär äckligt trött som ja brukar göra då vi börjar åtta. Första lektionen är matte å sen rullade det på. Hade snack om samhälls- inriktningen idag oxå, å det är den å ekonomi å kultur som det står mellan för mig.. FAst om ja vill ha kultur måste ja byta skola :;/ Hmhm.. Iaf, sen fyllde therese år idag oxå, GRATTIS, 17 år ;) Hehe.

Imorgon har jag en engelska redovisning om Jean Calvin å en sak: MIXA INTE HISTORIA MED ENGELSKA!! Ingen kmr antagligen fatta vad ja snackar om.. Men aja, skitsamma, blöööh... Orkar inte med redovisningar.. men det är morgondagens problem.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0