tisdag

Ett sent första inlägg, men bättre sent än aldrig?

Heej!!
Har inte varit hemma så mkt idag, utan var skola vid halv tio, sedan skola hela dan med redovisning å allt.. Redovisningen var i naturkunskap A, å det var sista lektionen idag!! Så nu är den klar, skönt. Problemet är att ja har tappat bort boken.. Hmm.. får leta lite till.. Efter skolan gjorde jag å emelie ett litet stopp hos friskis&svettis, som hade öppnat nya lokaler, som ligger på vägen hem, enkelt, smart å smidigt!! Så det blev box med magknip (hade så förbannat ont i magen under halva dagen, ,samt under redovisningen, jätteskoj) Men det gick faktiskt riktigt bra ändå, känns som om ja tränat armarna ordentligt (hööhöhö) Sedan cyklade vi hem (JUST JA; cyklade till skolan idag, duktigt ;P) å sen var det mat å lite plugg som gäller, spanska tills imorgon (hatar min vikarie)... Ytterligare en redovisning på torsdag också, PÅ ENGELSKA å man ska babbla om historia.... Suck.. Men sen blev det SATC, TP å AA.. =) Å ja, nu äre snart sovdags för lilla mig.. Upp 5 i sju imorgon, vilket leder till att ja har 25 min på mig att duscha å sånt.. Så kanske ska ja sluta klaga å gå å lägga mig, hahah? =)

Fick oxå höra lite om ekonomi inriktningen, inför tvåan, å det blir troligtvis den. Nästan bombis. Men om jag sa att ja älskade siffror så skulle det vara en FET lögn... Haha.

Ha det bra iaf =)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0