torsdag

Heej!!
Idag har det varit en riktigt bra dag, faktiskt, trots redovisningen. Eller, rättaresagt, p.g.a. redovisningen så var det en bra dag :D Hihi, för ja, det gick faktiskt riktigt bra.. Efter att alla hade redovisat (var fyra i gruppen), så ville Ann (min lärare) prata med mig själv.. Jag fick seriöst panik, tänkte typ att hon ville ha förklaring eller något av orden jag använt eller innehållet... Såhär löd konversationen:
Ann: Många frågar varför de inte får högre betyg, å om du skulle redovisa för klassen så skulle alla förstå vart ribban för ett MVG ligger.. Du har bra innehåll, använder lite svåra ord som du behärskar, och jag tror du vet vad orden betyder, sedan kollar du knappt i papprena heller och du har ju en väldig fördel eftersom du har jättefint uttal.
Jag: (i chocktillstånd) Tack....
Ann: Ja, nu har ju inte jag satt något betyg på de andra, men du var solklar på ett MVG, så det var jättebra gjort.
Jag: Tack...

Jag hoppade ut ur klassrummet, seriöst, blev verkligen skitglad.. Att redovisa är något som jag tkr är så j*vla hemskt, å att det kan gå så bra!! =) Riktigt överlycklig, gick runt som en solstråle hela dan. En mening tyckte EMelie var cool: I believe in man´s total depravation, and God has chosen some people to salvation, and Jesus only died for those chosen. Vet inte riktigt vad som var så spc med den, men det tyckte hon ;) Haha.

Nu ska ja kolla på GG; hare bra =)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0