torsdag

Heej..
Har varit hemma ett tag från skolan å är väldigt snuvig idag. Har lite plugg jag måste fixa, men orkar inte göra det nu. Sov riktigt dåligt inatt, gick å la mig typ efter nio (!!!!!!!!!!), men somnade typ inte förrän vid elva, sen vaknade jag å var typ vaken vid två ngn gång, sen tog det hundra år att somna (ARGGGFFFDDD) Iaf, sen vaknade jag av att telefonen ringde å klockan stod på lite över halv nio å ska gå hemifrån 5 i nio, å det var tänkt att ja skulle duscha oxå.. Så väckarklockan hade tydligen inte ringt.. Men fick skjuts in till skolan, så kom inte för sent ändå.. :P

Gu, e så trött.. men skitsamma ;) Nu ska ja kanske se på 90210, elr ngn serie iaf.. å ta det lite lugnt. Plugget får helt enkelt vänta :P

Ha det bra ;)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0