/E

Hejsan!
Jättedålig uppdatering från min sida.. Hela 2 veckor har gått från mitt senaste inlägg! Har helt enkelt den dumma anledningen att jag har haft fullt upp med läxor, prov och liknande, vilket har tagit upp den mesta av tiden! Förlåt för det!
Nu hoppas jag att jag inte kommer vänta sålänge till nästa gång jag skriver, utan att det faktiskt kommer ett inlägg imorgon too!
Skola idag! Det var ett jättesvårt spanskaprov, vilket gick skit! Hoppas på bättre lycka i maj (då nästa prov är)!
Idag har jag även kört bil, mötte en stooooor lastbil med släp, hahaha det vart lite tumult eftersom varken jag eller mamma var med på att det kom en lastbil ( sikten var verkligen skymd ) .. Men det gick bra som tur var!
Dataprov imorgon som gäller och nu är det plugg på listan!
Vi hörs! Ha det bra!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0