dååligt, lågt, lägre än glocalnet

Hahaha!!
Körde med en dålig reklam replik där, nä, men det är lågt. Att jag och emelie suger på att uppdatera här på shethinks. Förut var ju den här bloggen vår bebis, kan man säga, haha... Iaf, men nu har vi inte riktigt hunnit med den. Bloggar ju på en annan blogg oxå, å där har det oxå blivit lite torrt med inlägg på sistone. Vi har vell en s.k. bloggtorka, but we will come back, be so sure! Ska bli förbättring redan nu. Iaf, kan ju uppdatera lite vad som händer nu för tiden. Helt ärligt? Inte mkt. Bara att det är mkt som håller mig busy just nu, som skolan, dansen å kompisarna. Mkt man vill göra nu när det är så fint väder, inte sitta inne framför en dator lixom. Hade iaf nationellt prov idag i engelska, sista delen är över. Lövly, men har varit en riktig sucking torsdag..

Jaja, HOw I met your mother börjar nu. Ha det superbra!!

Bild: privat, Emelie
Had to slänga in en bild, eftersom det sk sätt så tråk ut annars. Detta var på tåget till sthlm innan coldplay, innan hade ja varit hos tandläkaren för min första koll inför tandställningen. 22:a april fick jag den. Hah. Iaf, en underbar dag. Höger är mitt, vänster är emelies food!!

Ha det som sagt super!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0