Detta är rubriken

Hej!
Ena sekunden är vädret riktigt suveränt, men i nästa är det risigare än risigast! Konstigt det där..
Jaja, snart sommarlov och som om jag längtar! =D
Har lite småsaker kvar i skolan att göra, så som diskussioner + kort redovisning, samt en inlämning någon gång denna vecka .. Skönt :) ♥

Hopps, nu regnar det! Ska ut och köra en sväng ändå :) Fast nu ska jag småstäda i mitt rum..
Kram,


En "vän" som tror att andra ska stanna kvar när denne lämnat dem, är tecken på svaghet. Kom ihåg det! Tänker inte sträcka fram min hand om du bara ryggar tillbaka.. Du valde, då får du stå för konsekvenserna. Det är nog inte bara jag som tycker såhär.............. Sen också att du drar alla över en kam kan jag inte förstå, jag har inte sagt ett skit eller varit otrevlig.. Jag accepterar ditt val.... Som sagt, du drog mig över en kam.... Fick inte ens en chans att stötta dig, du bara "antog" att jag var emot dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0